Friday, December 3, 2010

tuhan maha besar

semalam aku tergerak hati nak online fb dia, aku nak saje nak tengok message dia mana lah tau dia ada mengedik dengan laki lain. lama jugak aku stalk. tak ada yang diluar kawalan. alhamdulillah :)

semalam dia tidur dekat rumah akak aku. kitorang gelak ketawa. kitorang tengok movie sama sama. kitorang gelak gelak tengok video lawak dekat youtube. kitorang reject reject rambut Dr. Rozmey. lepas tu dia ada kata. 'hah sayang nak tengok kan fb ex ____ kan yang haritu ____ kata dia add ____' aku pun kata okay lah tunjuk lah kan. dia bukak fb ex dia. muka mcm cina. comel comel. rambut pnjang. kira ada rupa jugak nak dibanding kan dengan aku. dan keluar sendiri dari mulut dia depan aku, dia cakap 'comel kan dia' aku rasa aduh sakit nya. sedih sangat. jealous pun ada. aku tengok tengok pastu dah malas nak stalk lama lama nanti jealous pulak.

harini dia takde. aku sorang sorang. aku bosan then tergerak nak tengok fb ex dia melalui fb dia. smlm aku tngok melalui fb aku. so bnyak yg private. then aku bukak lah tengok kat wall mamat tu tengok perlahan lahan sekali aku ada jumpa yang ___ kata dia nampak ex dia naik motor. then tanya lah bila balik kolej semua. pastu ex dia mcm offer 'kalau nak kuar esok free' ____ pun cakap 'nak g mana?' baca ayat ni rasa mcm panas je dada aku huhu. ex dia tnya balik nak g mana. ____ cakap dia kata tak tahu. then aku terus printscreen cepat cepat before dia remove wall post dia. aku tak tau nak kata ape. speechless -___-"

No comments: