Monday, November 1, 2010

lameeee nyeee tak update blog. rindu nak menaip hehe :P

hmm aku tak tau nak cerita ape pulak sejak dah lama tak menjengok blog ni. dah berhabuk dah haha. ntah la. ohh btw, kepada followers tu (kalau ada lah yg ikut blog aku ni haha) lepas ni dah takde post jiwang jiwang kot huhu. ohh tadi(1 november 2010,8015pm) aku tengok cerita red. wah best gila. bagi aku lah. tapi tak tau lah bagi orang orang hebat mcm korang :P aku tengok sorang sorang pun kira best jugak lah. siap gelak sorang sorang lak tu. minah sebelah dah hairan dah haha. takpe tu lantak dia. yang penting, RED must see! hee :D

ohh rindu gila aku kat hotdogs Ikea sampai makan 3 biji haha. makcik yg beli curry puff kat situ pun pelik tengok aku haha. mampos lah! perut aku. pape pun hati ni masih nak cuba tersenyum ye. harap harap boleh lah hee insyaAllah :)

No comments: