Thursday, March 25, 2010

"macam-macam"

-banyak cakap

-tak banyak cakap

-tudung singkat

-tudung labuh

-tak pakai tudung dan tunjuk rambut bob marley diorang

-tutup aurat

-tak tutup aurat (kalau boleh nak dedah kan semua)

-suka mengumpat

-ada juga yang malas nak cerita pasal orang

-bercinta satu kelas

-lesbian

-pengkid

-melatah

-suka keluar malam-malam tak kira dengan laki dan perempuan

-1001 ego dalam kepala

-mencarut

-suka cari pasal

-“aku selalu betul!!”

-lurus bendul

-kaki clubbing

-kaki botol (tapi minum yang tin punya je)

-hotttttt

-tak hot tapi konon hot

-curang

-main kan perasaan orang

-“hai saya single”

-“hai saya single” (padahal dah ada boyfriend)

-annoying

-gedik

-kebudak-budakan

-suka merajuk

-suka marah-marah

-“kelas ini aku yang control”

-“aku lah raja!”

-suka pandang tak puas hati pun ada

-“kami mai dari utara” (budak-budak kedah)

-“eh hari ni jumaat bukan cuti ke?” (budak-budak kelantan)

-“sabah-bah” (budak-budak sabah)

-playboy

-“hai saya sarjit”

-“aku mesti dapat 4.00!!”

-tomboi

-“kami benci laki! Laki tak boleh buat kerja! Yeah! girls always right!”

-“eh kau ada lagu ni tak?”

-“ada charger sony tak? Aku nak pinjam boleh?”

Macam-macam jenis orang ada kat kelas aku ni. Baik buruk semua ada. kadang-kadang rimas pun ada. tapi kalau takde yang “macam-macam” ni lah tak ceria dalam kelas aku ni. Boleh jugak jadi bahan ketawa hehe.

No comments: