Friday, March 26, 2010

kau atau cow?

Kau, aku tau aku ni suka gurau tapi kalau gurau aku ni melampau tolong lah tegur.

Kau, kalau kau tak suka dekat aku kau cakap lah.

Kau, kalau kau tak puas hati dengan aku kau cakap lah.

Kau, tolong lah jangan cari pasal dengan aku.

Kau, aku nak macam dulu.

Kau, aku taknak kau pergi dekat budak bodoh tu sebab aku taknak kau kena ‘makan’ dengan dia

Kau, sendiri tau yang ‘mamat’ tu ramai yang dia dah ‘makan’. Tak kira tua muda, tak kira kaya miskin, tak kira siapa kau!

Kau, maaf kan lah aku kalau aku ada salah

2 comments:

pipaaa said...

..............

ayai said...

ayoyo bukan sayang lahhhhhh sayang