Monday, February 15, 2010

??

14 februari, orang mesti fikir kan hari ini hari kekasih atau lebih dikenali sebagai Valentine’s Day. Ya whatever. Tahun ni special sikit. Sebab Valentine’s kali ni aku ada girlfriend. Ada lah dalam 2,3 tahun macam tu kot aku single. Tapi kali ni pun lebih kurang je. Tak de dinner ke ape ke huhu. Hanya ucapan dari pesanan ringkas SMS huhu. Emm bagi aku hari hari adalah hari kekasih. Kenapa 14 feb baru kita nak terhegeh hegeh beli bunga,nak jadi romantic dan macam macam. Kenapa hari biasa je tak nak jadi macam tu. Emm entah lah haha. Valentine’s Day kali ni aku duduk rumah je. Sisepet pergi kelantan. Mungkin cari boyfriend baru huhu. Okay aku rasa awkward gila, dah lama tak menaip kot huhu.

So aku nak ucap kan Valentine’s Day kepada mana mana couple kat luar sana J

Happy valentine’s day kepada sayang aku, sisepet. I always love you sayang J

Hah! Kepada onie happy birthday. Wahh gila hebat dowh valentine’s dengan brithday sekali haha. kesian kau tak dapat keluar dengan bf tersayang haha.

*happy valentine’s day

Mood: macam ba alif ba ya

No comments: