Monday, February 15, 2010

?

Ohh rindu nya aku nak sebar kan propaganda aku dekat blog ni haha. sekian lama berpisah dengan laptop akhirnya jumpa balik (eleh baru 2 minggu). Laptop takde dengan aku so, lama lah aku tak update blog aku ni. Aku tinggal kan laptop aku ni dekat rumah akak aku. Ni semua sebab praktikal. Kalau tinggal kan dekat rumah takut hilang pulak macam dulu huhu. Sepanjang aku praktikal ni, boleh lah nak di kata kan happy dekat hospital orang asli ni (Hospital Jabatan Hal Ehwal Orang Asli) sebab ape aku happy kat hospital tu pun aku tak tau HAHA. mungkin macam macam prosuder boleh buat tu yang happy kot. Kat hospital ni aku dapat buat injection dekat orang asli. So kepada junior junior yang baru nak buat injection pergi lah dekat hospital ni. Kalau korang buat salah, orang asli takkan saman korang. Sebab dorang tak tau ape itu saman HAHA. tapi standby je lah depan hospital kaum kaum die nak sumpit korang HAHA. nurse kat sini tak banyak yang comel. Ade lah 2,3 orang yang comel. Dah comel, comel gila pulak tu haha. jururawat masyarakat kat sini ramai yang comel tapi kebanyakan nya garang garang. Marah patient gila gila haha. dorang marah sebab nak disiplin kan patient yang pemalas. Dah tau lumpuh, bukan ada inisiatif nak cuba jalan kan kaki ke ape huhu. Kat hospital ni banyak yang kena HIV dan banyak dapat penyakit kelamin. Sebab dorang tak de agama. Dorang tukar tukar pasangan relax je. Wahh orang asli gila sosial siak HAHA. dorang buat gitu sebab nak dapat kan anak. So selagi tak dapat anak terpaksa lah kau cari mangsa untuk dapat kan nya haha. takut jugak aku tengok kalau dah dapat penyakit kelamin. Yelah hari hari kena cucuk jarum sais kasut aku (tipu). Cucuk dah sakit. Side effect kat ubat tu pulak memang sakit. So kepada manusia kat luar sana tu jangan lah tukar tukar pasangan. Kang dapat penyakit kelamin baru tau. Kalau korang buat, kira korang tu sama taraf dengan orang asli lah. Low class HAHA. aku rasa dosa aku banyak sebab kat hospital ni kurang sikit kerja. Bila kerja takde kitorang akan gosip pasal kolej and macam macam haha. bukan nak berborak dengan patient ke ape. Lagi bising kan ward ade lah haih bila lah kau yai nak taubat :P

*rindu dengan blog

Mood:mengantuk

No comments: