Saturday, January 9, 2010

huh? ghost? real or what?

Ju-on Black Ghost and White Ghost


Paranormal Activity


aku rasa ini bukan aku. sebab apa aku cakap macam tu.. tak pernah-pernah aku tiba-tiba macam tak kesah sangat pasal cerita hantu dan rasa seronok bila tengok cerita hantu. cerita santau yang agak menakotkan sebab lokasi lakonan nya berhampiran dengan rumah akak aku. rumah pulak sama. memang nasib malang aku tengok cerita tu. lepas santau. aku rasa gian lah pulak nak tengok cerita hantu. kawan-kawan ajak tengok cerita hantu aku terus cakap jom-jom. kalau dulu, tak nak aku..korang tengok lah..aku tunggu luar HAHA. sekarang relax je. tapi korang tak tau yang kat dalam wayang apa yang terjadi kat aku HAHA kaki naik atas seat,tangan tutup muka,tahan nafas HAHA.lepas tengok santau kawan sekolej aku ajak shopping dekat One Utama. dia pulak ajak aku tengok wayang. aku tak kesah. tengok-tengok Paranormal Activity dah keluar. aku pun macam excited nak tengok cerita tu. yang tak boleh blah kat poster dia tulis jangan tengok sorang-sorang. aduhh seram sangat ke cerita ni huhu. MEMANG SERAM PUNNN! gila lah. aku paling takot part yang kena tarik hantu tu. gila lah. tengah best-best perempuan tu tidur hantu tarik kaki memang tak ahh. walaupun cerita ni dia rakam sendiri dengan 2 orang ni. tapi memang best. aku bagi 4/5 star cehh HAHA. aku sendiri kena ambil risiko kalau tengok cerita hantu ni. sebab kalau seram sangat aku akan jadi penakot yang teramat. nak pergi tandas pun takot. tidur pun takot. dah tidur terbawa-bawa ke mimpi pulak. roommates aku tanya best ke tak so aku suruh diorang tengok. keesokannya diorang ajak aku tengok Paranormal Activity buat kali ke-2. aku tak kesah lah sebab aku dah tengok. tengok-tengok diorang beli ticket Ju-On. perghh memang mengigil aku di buat nya huhu. tapi bila tengok tak seram pun. kelakar pun ada. even aku ada lah terkejut 1-2 part ni HAHA. yang buat kelakar nya cerita Ju-On ni ada hantu bawa bola basketball HAHA. seram nya pulak ada part sorang perempuan ni nurse. ahh seram aku nak kerja nanti huhu. selepas aku tengok cerita-cerita ni tiba-tiba aku terfikir hantu ni wujud ke tak. yang buat aku terfikir tu aku tengok cerita Paranormal Activity tu lahh. sebab apa? korang tengok lah sendiri huhu.

*ayai dah jadi berani sikit tau :P
mood:BERANI lah sangaaaat haha

No comments: