Friday, January 1, 2010

bye-bye 2009 :'(

Banyak yang terjadi pada 2009. ada yang best ada yang macam taik. tapi kebanyakan nya best dan membuat kan aku jadi lebih matang dari sebelum ini. dari segi pemikiran semua lah. yang buat best nya 2009 ni:
1-first time aku kerja (dekat burger king senai)
2-aku dah tinggal kan sekolah
3-habis kan duit mak bapak aku sebelum masuk belajar
4-aku masuk college
5-aku dapat ramai sangat-sangat kawan. terutama kawan perempuan (bunyi macam playboy)
6-aku couple dengan sisepet semula (sekian lama menunggu beliau cehh)
7-aku dapat first....
8-first time berdikari sendiri
9-first time practical dekat hospital

sebenarnya banyak tapi dah lupa. azam 2009 aku dulu aku dah lupa apa. yang aku ingat cuma nak sambung belajar tu je.
aku pun tak tau lah nak gali and tanam azam baru aku ni apa. tak tau nak tanam. maybe aku nak:
1-aku rasa aku nak dapat semua cross untuk semua procedure jururawat aku. tapi aku macam takut gile nak wat last office (kapan mayat)
2-aku nak lebih berdikari (taknak hantar baju-baju dekat laundry HAHA)
3-aku nak cukup solat........ dari dulu lobang2 je haihh. insyaAllah boleh
4-nak gemok kan diri sikit sebab kurus sangat huhu
5-nak dengan sisepet selama-lamanya hehe jiwang r aku ni
6-nak derma darah lagi. sebab ramai yang perlu kan darah

tu je kot. aku pun dah tak tau ape lagi. hehe. tapi kebiasaannya azam aku selalu tak tercapai. so tak perlu lah nak di kejar-kejar kan yek haha. biasa lah manusia. mana ada yang sempurna. secantik-cantik manusia tu ada juga cacat kat tempat lain.
tahun 2010 ni aku tak wish kat sape-sape pun. aku wish kat sisepet je HAHA. tak de mood la. ni semua sebab tinggal kan dia kat jb huhu. k sape-sape yang baca blog aku, aku nak ucap kan happy new year hehe sounds gay

*yang lepas tu lepas lah jangan nak ingat kan lagi huhu
mood:entahh

No comments: