Sunday, December 13, 2009

new headphone ;)

gedik 1

gedik 2

gedik 3





yeay headphone baru. yang penting warna nya putih heee. aku beli ni untuk laptop aku. roommates aku semua tak suka aku bukak lagu kuat-kuat. diorg kata lagu tak best. aku tau r korg layan lagu jiwang huhu. sound memang best headphone ni. tak sia-sia aku beli HEHE. emm berapa hari kemudian (ayat tak boleh blah) aku pergi rumah akak aku. saje nak lepak dengan akak-akak aku dan rindu dekat zaid n syakir. syakir dah lame tak jumpa aku makin gedik pulak. sampai nak mandi sama-sama HAHA. aku tak dapat nak upload picture zaid sebab dia tak sihat. baru lepas keluar hospital. asyik tak sihat je korg ni. haihh. aku tengok kat rumah akak aku sampai dah berlambak cawan hospital pantai HAHA. asyik masuk keluar ward je korang ni. okay korang tatap jelah picture syakir yang gedik tu ye HAHA.


*girlfriend baru aku
mood:smileee ;)



2 comments:

pipaaa said...

nak kahwin dengan dia (syakir). blh?

wawa said...

x leh2..
=)