Wednesday, December 9, 2009

huh friday?




jumaat aku pergi ppum melawat budak yg kaki nya kena peluru pumpgun kot. lebih kurang macam tu lah. budak ni dah hilang 3 jari kaki huhu. kesian. dah besar tak boleh jadi polis. tapi masa aku datang lawat dia. dia sebuk dengan psp dia. rindu aku dengan psp aku kat jb huhu. harap-harap budak ni gembira lah dah besar nanti ;)

selepas aku melawat budak tadi. aku pergi kedai kecil yang penuh dengan alat-alat perubatan. gila teruja wehh. jumpa stethoscope yang berharga agak gahh jugak lah ye huhu. aku harap ada lah orang bagi stethoscope macam tu kat aku satu hari nanti. eventho aku ni hanya lah nurse. pehal ntah mahal sangat stethoscope ni. boleh baca perasaan orang keww.

lepas p ppum solat jumaat and p dating dengan sepet. weeeeeeeeeeii ;) bestt wehh

*toing toing
mood:huru-hara kepala

No comments: