Sunday, December 13, 2009

first time donate blood hee jakun ;)

HAHA

takut gilee


takut, gementar,gelisah dan teransang pun ade HAHA. takut gile aku nak derma darah wehh. first time tuhhh. dah lah jarum besar nak mampos. lain dari yang biasa. syringe yang biasa-biasa tuh kira masih anak-anak dia. ini maybe mak dia kot huhu. aku takut je aku pengsan kew ape kew. dah lah ramai gile perempuan kat situ. aku sorang je laki time tuh. mana laki nih?? malu lah dengan perempuan. laki derma sperm je. darah taknak derma. yang penting aku dah derma darah. dapat credit point untuk semester 2 nih HEHE ;))

*aku darah jenis ooooooooooooohhhh
mood:takut sampai pergi kencing banyak kali

No comments: